Tuesday, October 27, 2009

selamat berjumpa kembali...

assalamualaikum...sudah lama ku tak berkarya disini...sekarang dah bulan 10 nk masuk bln 11 dah...exam final dah semakin hampir...erm tp msl yer nak stdy..penyakit apala nie...huhuhu...insyallah...ada satu sem lagi iaitu sem depan,aku akan menjalani Latihan Mengajar selama 4 bulan..wawawawa..im not ready yet....hahhahahhah....what ever sekali pun,aku kn hadapinya untuk membolehkan aku grad...erm xsabar rasanya untuk meninggalkan alam pembelajaran...huhuhuh..
aku start exam 4hb 11...erm 2 paper tue...sume paper killer...teori kebarangkalian dengan vektor analisis...fuyo...harap2 dapatla buat...huhuhu.
erm sebenarnya,aku tak sabar nak balik umah..erm aku merindui family aku...
erm okla,aku nk stdy dulu..nanti ada masa,aku akan coretkan lg disini..hahhah..chow..

No comments:

Post a Comment